.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حميدي در جلسه علني شوراي اسلامي شهر ساري:
اجراي طرح مشاركت شهروندي در فضاي سبز ساري

به گزارش روابط عمومي سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري ساري، عليرضا حميدي مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري ساري در جلسه علني اين هفته شوراي اسلامي شهر،ضمن تشريح عملكرد يك ساله ي سازمان گفت : از زمان آغاز بكار بنده در اين سازمان بيش از يكسال و يكماه است که مي گذرد و در حال حاضر با 5 نفر نيروي رسمي، 12 نفر قراردادي و 100 نفر نيرويشركتي و تعدادي نيروي فصلي مشغول خدمت هستيم.
وي با بيان اينكه در آغاز به كار بودجه اين سازمان 22 ميليارد ريال بوده است كه 78 درصد آن محقق شده است ،افزود:امسال هم با اعتباري بالغ بر 35 ميليارد تومان كار را شروع كرده ايم كه تاكنون 69 درصد آن محقق شده است.
حمیدی با بيان اينكه به همت همكارانمان توانستيم در توليد گل هاي فصلي خودكفا شويم، افزود: در بهار امسال بر طبق وعده داده شده، فضاي سبز شهري را گل آرايي كرديم.
وی از كاشت بيش از 170 هزار بوته و 2500 اصله درخت در سطح شهر خبر داد و گفت:در بحث آبياري با حفر دو حلقه چاه در بلوار پاسداران كار آبياري فضاي سبز شهري به شكل مرتب انجام مي شود و در خيابان منتهي به ميدان شهيد قاسمي نيز يك حلقه چاه در دست احداث مي باشد.
حمیدی ضمن اشاره به اقدامات فرهنگي سازمان،اظهار داشت: ساخت و نصب دو سفره هفت سين در پارك هاي شهر،اجراي مراسم شاد نوروزي در پارك قائم (عج)، اجراي طرح سبز ياور و برگزاري اولين همايش و جشنواره سراسري عرق گيري بهارنارنج از جمله اقدامات مهم ما در طي اين مدت مي باشد. وي افزود:با توجه به عملكرد هاي مشروحه، از سوي معاونت محترم امور عمراني استاندار اين سازمان در جمع ده سازمان برتر ديگر استان مورد قدرداني قرار گرفت.
حميدي از اجراي طرح مشاركت شهروندي در بحث فضاي سبز شهري خبر داد و اظهار داشت: اين سازمان آمادگي دارد تا به صورت رايگان نسبت به اهداء نهال و گل و گياه به شهروندان و كليه كسبه محترم اقدام نموده و نسبت به آموزش نحوه ي نگهداري درختان و گلهاي اهدايي نيز مبادرت ورزد.
مديرعامل سازمان در ادامه اين كار را در راستاي آشنايي شهروندان با فرهنگ حفظ فضاي سبز شهري و آشتي آنان با گل و گياه و همچنين توسعه فضاي سبز شهري دانست.
وي با اشاره به اينكه سرانه فضاي سبز در آغاز به كار دوره سوم شورا در حدود 0.8 متر مربع بوده است ،افزود:با حمايت هاي اعضاي محترم شورا و مديران شهرداري و تلاش همكارانم امروز اين عدد به نزديك دو متر مربع رسيده است.
حمیدی با بيان اينكه بايد 30 هكتار فضاي سبز ايجاد كنيم تا يك متر مربع به سرانه فضاي سبز شهري اضافه شود، گفت:با تملك پارك جنگلي سكوتپه سرانه فضاي سبز ساري به 41 متر مربع خواهد رسيد، كه از استاندارد جهاني آن كه 25 متر مربع براي هر نفر است، نيز بيشتر خواهد شد. شايان ذكر است در پايان ارائه گزارش عملكرد سالانه سازمان، مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري به سؤالات اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر پاسخ گفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 19 تير 1391
بالاخره این پارک جنگلی سکوتپه کی راه میفته؟این قدرشعارندید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.